Christopher – Told You So

Pladeselskab: Warner Music/Parlophone
Udgivelsesdato: 24-03-2014

4 / 6 stjerner

Christopher er klar med opfølgeren til hans debutalbum. Det nye album hedder Told You So, og viser en klar mere moden udgave af ham.

Popfesten på Told You Sostarter i den grad når første nummer, som også er titelsangen (Told You So red.), brager ud gennem højtalerne i bedste Justin Timberlake stil. Ja, han er efterhånden begyndt at lyde meget som den Amerikanske skuespiller og sangtalent, og mon ikke det hjælper Christopher godt på vej i udlandet, hvis han har planer om at tage dertil.

Christopher er en mand, og der skal heller ikke lægges skjul på dette album, at han da også i den grad er tiltrukket af det modsatte køn. Det skal der da også være plads til at udtrykke i sine sange. Det skal bare ikke være næsten alle sange han nævner ordet her, girl, she osv. det bliver for ensformigt og jeg er sikker på, at der er mange andre ting at skrive sange om i disse dage. Også selvom det er typisk poptekster og de såkaldte Stopher-lovers elsker det (Christophers (mest hovedsaglig) kvindelige fanskare red.). Ikke nok med det, så er en stor del af omkvædende på Told You So, med det samme indhold i mange af sangene. Dette høres blandt andet i Doctor hvor der bliver sunget “What I Need” x 8 og i High On Life, hvor der 5 gange i streg bliver sunget “High On Life”.

Told You So er rendyrket pop, og Christopher synger pop, så ja der skal da synges om piger, og teksterne skal heller ikke være for indviklet. Dog er det værd at nævne, at Christopher virkelig, og ja det skal understreges og gøres ved, formår at skrive det eneste hit efter det andet. Albummet indeholder 11 sange, altså 11 hits, og uanset hvilket nummer man sætter på, så er det sange der hænger ved, og jeg har endnu ikke hørt et album, hvor der trods det ovenstående, hvor alle sangene sidder lige i (pop)skabet. Så selvom det er meget det samme emne der er skrevet om, så er det gennemført med stil. Fire stjerner får han herfra.

Tracklist

1. Told You So
2.Crazy